1116 Budapest, Temesvár utca 11-15.

EUR 408,38

USD 360,23

CHF 434,79

Könyvelés

Személyre szabott, digitális
adatfeldolgozási, adózási megoldások

Ezen tevékenység zászlóshajója az 1997 óta működő Könyvelőhivatal Kft., ami mára egy ügyfél és innováció központú, elkötelezetten környezettudatos, papír mentes, családbarát irodává vált.

Szakmai igényességünknek, tapasztalatunknak, elhivatottságunknak, folyamatosan fejlődni akarásunknak köszönhetően már több mint 100, az ország bármely pontján vagy akár külföldön működő fióktelepnek, vállalkozásnak, egyéb szervezetnek nyújtjuk szolgáltatásainkat Budapestről, a XI. kerületből.

Ügyfelein között megtalálhatók bányászati, építő-, gyártó-, feldolgozó-, vendéglátóipari, kiskereskedelmi, nagykereskedelmi, online kereskedelmi, mezőgazdasági, kézműves, gyógyászati, szolgáltató, ügyvédi, tanácsadó, fejlesztő, holding tevékenységet végző vállalkozások, egyéb szervezetek.

Kezelt vagyonok speciális adózási, számviteli feladatai

Különböző devizanemekben vezetett könyvelés

Eltérő üzleti év kezelése

Egyéb szervezetek könyvelése

Könyvelés Budapest - T15 Hivatal
Könyvelés Budapest iroda - T15 Hivatal

Bízza gazdasági ügyeit profikra!

Szeretjük az új kihívásokat, nem riadunk vissza a nem mindennapi feladatoktól.

Teljes körű és naprakész könyvelési szolgáltatással, biztos számviteli és könyvelési hátteret nyújtunk partnereinknek

Könyvelőirodánk munkatársai hazai és nemzetközi tapasztalataikra támaszkodva, magyar és külföldi tulajdonú társaságok teljes körű könyvelési és adminisztrációs feladatait ellátják

Számviteli és könyvelési tevékenységünk a cégalapítás előtti tanácsadástól a folyamatos, napi könyvelési feladatok ellátásán túl kiterjed a számviteli zárlati feladatok ellátásáig, ideértendően a megfelelő struktúrák kialakítását és a jelentések elkészítését is.

Folyamatos fejlesztéseink és digitális könyvelési, dokumentumkezelési megoldásaink segítségével professzionális könyvelési szolgáltatást tudunk biztosítani.

A papírmentes könyvelőirodai szolgáltatásokat és a könyvelést kisebb és nagyobb ügyfeleink számára testreszabott megoldásokkal tesszük elérhetővé, az ország bármely pontján.

Munkatársaink széleskörű könyvelési és számviteli gyakorlattal rendelkeznek.

Könyvelési programok és ERP (vállalati erőforrás) rendszerek

Több évtizedes könyvelési és számviteli tapasztalat

Ne dolgozzunk párhuzamosan

Legyen a könyvelés naprakész, az Önök alkalmazottja ne végezzen „előkönyvelést”. Inkább kérje havonta, hetente vagy akár naponta a nyitott vevőik, szállítóik állományát.

Digitális megoldásokkal a számviteli és pénzügyi információk kezelése, könyvelése és feldolgozása felgyorsítható, az adatok elérése rugalmasabbá tehető

A jelenlegi üzleti környezetben az üzleti tevékenységgel szinkronban lévő könyvelés, a vállalkozás költségeinek és bevételeinek követése, a szorosan követhető cash-flow, a könyvelési anyagok, dokumentumok és információk azonnali elérése elengedhetetlen.

A rendelkezésre álló digitális megoldási lehetőségekkel és eszközökkel a számviteli és pénzügyi információkat a megfelelő munkafolyamatokat kiépítve gyorsan el lehet érni. Mint megbízható könyvelőiroda, számviteli tanácsadó értjük vállalkozása üzleti modelljét, rendelkezünk iparági tapasztalatokkal és segítjük Önöket pénzügyi céljaik elérésében. Innovatív eszközökkel, felkészült könyvelési szakemberekkel a számviteli munkafolyamatokat is digitális alapokra lehet helyezni. Így a vezetők valós időben még több információhoz juthatnak a vállalkozás pénzügyi helyzetéről.

Egy gyors módszertan váltással, a számviteli rendszerek és a folyamatok összehangolása mellett magasan képzett számviteli munkatársaink biztosítják ügyfeleink számára a folyamatos konzultáció lehetőségét, a pénzügyi és számviteli terület proaktív támogatását.

Ügyfeleink ideje értékes számunkra. Sok éves tapasztalatunk és technológiai megközelítésünk révén a könyvelési és pénzügyi adminisztrációs feladatokat és folyamatokat gyorsan, hatékonyan ültetjük át digitális automatizációra, a mesterséges intelligenciára is építő eszközökre és megoldásokra.

Mit is jelent ez a gyakorlatban?

Gyors bevezetést, azonnali, kész számviteli megoldásokat, amelyek összehangolhatóak a jelenlegi könyvelési munkafolyamatokkal.

Papírmentes könyvelési adat- és dokumentum-átadást.

Alacsonyabb IT-költségeket, mivel nem szükséges hardware bővítés. A felhőben tárolt adatok rendszeres biztonsági adatmentését.

Digitális adatok archiválását és átadását Önöknek CD formában. (Ez a módszer nem helyettesíti az elévülési időn belüli eredeti dokumentumok tárolási kötelezettségét.)

Kiemelkedő számviteli szolgáltatási színvonalat, képzett könyvelő szakemberek közreműködését.

Vezetői információs rendszer működtetését a vezetői döntések támogatására.

Pénzügyi, számviteli adminisztrációs automatizálást.

Napi-, heti-, havi-, negyedéves-, éves számviteli zárási folyamatok, riportok biztosítását a Vállakozás igényeinek megfelelően.

Számviteli és könyvelési szolgáltatásunk az alábbi tevékenységeket tartalmazza

Könyvelési alapfeladatok

A kapott könyvelési anyag rendszerezése, e-mailből lementése, szortírozása, papírlapú anyag átválogatása, összekészítése. stb. Könyvelési anyag bekérése (nem beérkezett anyag egyeztetése, TIG bekérése).

Papíralapú anyag digitalizálása, szkennelése.

Kimenő bizonylatok kontírozása, rögzítése.

Bejövő bizonylatok kontírozás, rögzítése.

Pénztár kontírozása, rögzítése.

Bank kontírozása, rögzítése.

Bérfeladások rögzítése.

Egyéb rögzítések (Különös tekintettel a vegyes tételek rögzítésére).

Tárgyi eszközök rögzítése, nyilvántartása, azokkal kapcsolatos tételek rögzítése.

Bérszámfejtés részére adatszolgáltatás az egyes meghatározott juttatásként kezelendő kifizetésekről (pl.: reprezentációs és telefonköltségek).

Vevői, szállítói analitika rendezése, kompenzálások, eltérsek egyeztetése, kommunikálása ügyféllel, adott esetben partnerrel.

Valamennyi, az ÁFA ellenőrzésével kapcsolatos feladat (ÁFA-egyeztető tábla előkészítése, felelős könyvelő általi ellenőrzése, külső adatforrásokkal összevetése stb.).

ÁFA-bevallások (65, A60) / Bevallások összeállítása.

Kiva, KVTD, NETA, Cégautóadó, Rehab, egyéb adókkal kapcsolatos alátámasztás készítése, egyeztetése, bevallás összeállítása, adóról, adóelőlegekről utalási értesítő küldése.

Készlet vezetésével, kalkulációjával kapcsolatos teendők ellátása.

Főkönyv rendezése, egyeztetése: kiemelten a bankkártya-elszámolási számlák, banki átvezetési számlák, jövedelemelszámolási számla, egyéb technikai számlák egyeztetése, kifuttatása.

Kommunikáció a hatóságokkal, egyéb szervekkel: NAV, önkormányzat, NÉBIH, NAK, stb.

Könyvelési riport összeállítása ügyfélnek/Riport összeállítása, egyeztetése, azzal kapcsolatos kommunikáció.

Kommunikáció: ügyféllel történő személyes, telefonos, írásos megbeszélések, amelyek nem minősülnek tanácsadásnak. Továbbá belső, az ügyfelet érintő szakmai megbeszélések.

Tárhelyre érkezett dokumentumok feldolgozása, lementése, ezekkel kapcsolatos egyeztetés.

T201, T201T, PTG, önkormányzati bejelentők, ezekkel kapcsolatos egyeztetések.

Papíralapú anyag visszaadása, ezzel kapcsolatos ügyintézés. Elektronikusan rendelkezésre álló anyag archiválása, ügyfélnek átadása.

Közbenső beszámoló, időszaki-, évzárási teendők

Főkönyv egyeztetése, rendezése/különösen a zárókészlet rögzítése, devizás átértékelés, értékvesztések elszámolása, közvetített szolgáltatások analitikájának ellenőrzése stb. Zárással kapcsolatos alátámasztás, zárás mappa összeállítása stb.

Egyenlegek alátámasztása/Egyenlegközlők készítése, küldése, leltárak, jegyzőkönyvek összeállítása, tagi kölcsönszerződések elkészítése.

Adókalkulációk/Év végi adók, egyéb fizetési kötelezettségek kalkulálása, különösen tao, ipa, kiva, NAK tagdíj, NÉBIH felügyeleti díj stb.

Könyvvizsgálóval történő kapcsolattartás, egyeztetés, illetve adatokkal, kimutatásokkal történő kiszolgálása.

Zárást érintő egyeztetés ügyféllel, hatóságokkal, partnerekkel stb.

Év végi adók, egyéb fizetési kötelezettségek bevallása, különösen tao, ipa, kiva, NAK tagdíj, NÉBIH felügyeleti díj stb. Ezek kiértesítése, kommunikálása.

Beszámoló összeállítása, ügyfélnek történő kiküldése. Visszaküldött, ügyfél által aláírt beszámoló, aláírt taggyűlési jegyzőkönyv rendszerezése.

Beszámoló feltöltése.

Adminisztrációs tevékenység

Banki utalások rögzítése bankba, banki információk lekérése az ügyfél számára banki felületről. Utalási listák összeállítása, amit végül az ügyfél utal el.

Számlakiállítási feladatok (kézi, gépi), illetve kiállított számlák feltöltése a NAV online rendszerébe. Nyugták, egyéb bizonylatok kiállítása.

MI ITT VAGYUNK ÉS ÖN...

Szeretne a hatékonyabb vállalkozásában, naprakész adatokkal dolgozni?

Irány a kapcsolat